Jak kupować?

Zamówienia w sklepie internetowym www.fanaberiaszczecin.pl przyjmujemy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupów dokonywać można po rejestracji konta w serwisie lub bez niej. Pierwszą z możliwości polecamy szczególnie osobom, które zakupy w naszym sklepie robią regularnie. Dzięki temu proces składania zamówienia będzie w przyszłości przebiegał szybciej.

By złożyć zamówienie, prosimy dodać wybrane produkty do koszyka, a następnie potwierdzić swój wybór. Zostaną Państwo poproszeni o podanie danych adresowych oraz o wybranie sposobu płatności i dostawy. Na tym etapie wciąż mogą Państwo powrócić do zawartości koszyka i ją edytować.

Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu przycisku Zamawiam. Jest ono równoznaczne z akceptacją naszego Regulaminu. Jeśli proces składania zamówienia przebiegnie poprawnie, otrzymają Państwo wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem.

Sposoby i ceny dostawy

  • Poczta Polska – paczka ekonomiczna: 11 zł, paczka priorytetowa: 15 zł
  • Przesyłka kurierska – 19 zł
  • Paczkomaty – 9 zł
  • Odbiór osobisty w herbaciarni (w godzinach 10:00–22:00) – bezpłatnie.

Zamówienia o wartości 300 zł lub więcej dostarczamy do Państwa bezpłatnie.

Przewidywany czas dostawy zamówienia wynosi od 3 do maksymalnie 10 dni roboczych.
Odbiór osobisty w sklepie możliwy jest do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Zwroty

Mogą Państwo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Warunkiem jest złożenie stosownego oświadczenia na piśmie (wzór – załącznik nr 1 do naszego Regulaminu) oraz zwrócenie produktów w stanie nienaruszonym nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia. Wówczas otrzymają Państwo zwrot ceny towaru. Nasz sklep zobowiązany jest także do pokrycia kosztów przesyłki zwracanych produktów.

Reklamacje

Mają Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku dostarczenia wadliwego towaru lub niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem. Reklamacje prosimy składać pisemnie bądź drogą mailową. Szczegółowe zasady składania reklamacji określa nasz Regulamin.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu. Chętnie udzielimy porad i wskazówek dotyczących zakupów w sklepie online.